Spread Your Wings And Fly

På det redan påbörjade temat "Stressade småbarnsföräldrar och egendomliga händelser" (se f.g. inlägg) har jag en liten undring att komma med.

Ponera följande:
En mig närstående person, som gärna vill vara anonym, tar, händelsevis en dag, på sig en dambinda med vingar. (och detta gör hon ganska snabbt, eftersom ett barn ropar samtidigt ), för att sedan GLÖMMA att vika ut vingarna och således runt med en outvikt damattiralj med limmet, så att säga, närmast kroppen i flera timmar UTAN ATT MÄRKA DET.

Är hon då:
 
a) en oförlöst masochist
                                                  eller
                                                                   b) en stressad småbarnsmor?


                                                                                              Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

B. För masochister vet att det finns värre mensskydd än bindor. Och förresten, riktigt masochistiskt vore kanske att inte ha mensskydd alls?



Usch, jag hatar när håret fastnar. Ni vet vad jag menar.

Postat av: Lusekofta svarar

Nej, jag vet inte alls vad du menar. Det där var inte kul. Det här, förstår du ju, kan ju omöjligt hänt mig. Det gäller en mig närstående person.



;-)



2009-04-24 @ 11:07:45
URL: http://lusekofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback