Desperate Housewife

Igår överraskade mig själv med att ta itu med en ordentlig storstädning.

Eller, just det var väl inte så överraskande, det gör jag ju faktiskt ibland. Det som var det verkligt överraskande, ja man torde kunna säga rent chockerande, i saken var resonnemanget  varpå jag baserade detta beslut.
Jag hörde mig själv nämligen tänka följande, på fullt allvar:

"Det är bäst att  jag städar huset nu. Man vet ju inte när man blir liggande i svininfluensa."

!!!!

Jag har blivit min mamma.

(Måste verkligen hitta ett nytt jobb snart.)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, ja det var väldigt "VUXET" tänkt =)

Vad kul att du bloggar så mycket igen.

Postat av: EvadittlillaBerg

Ja, är det inte läskigt moget tänkt, på något vis?

...och ja, jag har fått tillbaka inspirationen igen. Är visst en riktig periodare, men himla roligt att du inte har tröttnat på att läsa! :-)

2009-08-26 @ 20:27:27
URL: http://lusekofta.blogg.se/
Postat av: EvadittlillaBerg

Ja, är det inte läskigt moget tänkt, på något vis?

...och ja, jag har fått tillbaka inspirationen igen. Är visst en riktig periodare, men himla roligt att du inte har tröttnat på att läsa! :-)

2009-08-26 @ 20:28:00
URL: http://lusekofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback