Lusekofta har fått PRIS!

...och är så GLAD!    

Motiveringen från
www.ansgarssyskon.se:    

"Lusekofta uppdaterar dessvärre inte dagligen, men jag önskar att hon gjorde det. Hon är en härlig och rolig skribent. Man blir glad av att skratta!"   

Känns som jag har tagit studenten idag. Typ. Ungefär samma bubblande lyckokänsla i hela kroppen. Verkligen TACK Ansgars syskon! :-)   

Och jag återkommer med det som följer med denna överräckelse; att skicka priset vidare och nämna sju karakteristiska saker om sig själv. Som sagt, jag uppdaterar

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är välförtjänt. Hoppas du skriver något snart =) Du vet ju hur jag är, kan inte låta bli att tjata. Skickar gärna flera GT, Gröna Hissen, Irish coffee vad som nu krävs för att inspirationen skall sparka igång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback